Pages

Thursday, October 29, 2009

hidup ini penuh dengan kepalsuan

Persahabatan adalah sesuatu ikatan yang murni dalam hubungan antara sesama manusia. tetapi tiada makna seandainya tiada keikhlasan dalam persahabatan..
banyak cerita yang aku tahu dan banyak pengalaman yang aku alami. ditinggalkan kawan tanpa sebab, kawan menikam dari belakang dan lain2..

kenapa kita perlu bermusuh tanpa alasan yang logik..kenapa perkara remeh temeh perlu jadi penghalang kepada persahabatan..recently, aku mendengar luahan hati aku mengenai hubungan dia dengan kawan2 dia..kesian kat kawan aku ni... dia jadi bahan umpatan sesama rakan sendiri...malahan dia juga memberitahu bahawa kawan2 dia sebenarnya sama2 menikam dari belakang.. kesian betul..

aku mendengar luahan dia.. lepas itu aku lebih berhati2 kerana mereka juga adalah kawan2 aku...
aku decide something..aku nak quit dari bersahabat dengan mereka malahan dengan orang yang rasa mempermainkan aku..entahla rasa betul ke x tindakan aku ini

No comments: